loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 34 پنجشنبه 13 شهریور 1393 نظرات (0)

 

ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو که در نشست مربیان برتر اروپایی در کشور سوئیس شرکت کرده است امروز در یک کنفرانس خبری به تحسین لوئیس انریکه پرداخت و عنوان داشت که برای او آرزوی موفقیت می کند.

مورینیو همچنین گفت که با آنچلوتی صحبت کرده ام ولی ترجیح می دهم در مورد جدایی دی ماریا و آلونسو اظهارنظری نکنم.

وی افزود : "من فقط در مورد چلسی صحبت می کنم . در مورد مسائل پیرامون رئال با آنچلوتی مفصل صحبت کرده ام اما نیازی نمی بینم که در مورد این مساله، اینجا صحبتی داشته باشم."

وی در مورد لوئیس انریکه گفت :" زمانی که در بارسلونا بودم از انریکه چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان یک شخص عادی خوشم می آمد و یکی از افراد موردعلاقه ام در بارسلونا بود.او را همیشه بصورت ویژه ای تحسین می کنم.

او در همه پست ها بازی می کرد. راست و چپ برای او معنایی نداشت.یکی از تواناترین بازیکنان عصر خودش بود. از زمانی که بارسا را در سال 2000 ترک کردم این اولین بار است که او را ملاقات می کنم. همیشه او را به مربیگری تشویق می کردم و او نیز دوست داشت مربی شود.امیدوارم که در این حرفه روزهای خوبی در انتظارش باشد "

مورینیو در مورد جدایی تورس و ماندن پتر چک نیز گفت : "در مورد تورس باید بگویم که او یک فوتبالیست و یک انسان فوق العاده است.من همواره به تمام بازیکنانم، چه بازیکنان فعلی و چه شاگردان سابقم، احترام می گذارم.او در چلسی فرصت زیادی برای بازی کردن نصیبش نمی شد و احساس کرد که به یک تغییر فضا نیاز دارد. با او صحبت کردم و مرا متقاعد کرد که زمان ترک چلسی برای او فرا رسیده است. او به میلان رفته و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

از ماندن چک هم تعجب نکردم. او دوست داشت در چلسی بماند و سال های زیادی هم اینجا حضور داشته. پتر از حضور در چلسی خوشحال است و هیچ فشاری هم روی او وجود ندارد "
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 108
  • بازدید سال : 1,072
  • بازدید کلی : 20,163