loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 71 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)
 
کلودیو براوو، تراشتگن و ماسیپ

بارسلونادر فصل نقل و انتقالاتدو دروازه بان را به خدمت گرفت تا جایگزین ویکتور والدز در این تیم را پیدا کند. کلودیو براوو نیز در گفت و گویی با رادیو کاتالونیا در رابطه با رقیب خود، مارک تراشتگن گفت:"من از عملکرد تراشتگن بسیار تعجب کرده ام. او توانایی های فوق العاده ای را داراست و می تواند حتی به زبان اسپانیایی صحبت کند. یوردی (مسیپ) نیز در تمرینات بسیار خوب است و می داند که باید در بارسلونا چگونه کار کند."

براوو در رابطه با رقابت میان خودش و تراشتگن نیز گفت:"در دوران ورزشی ام من هیچگاه ذخیره نبوده ام چرا که همیشه همتایانم را اذیت کرده ام. در اینجا اما رقابتی سالم در حال شکل گیری است و من امیدوارم سرانجام این رقابت به بهبود شرایط تیم ختم شود. من نمی دانم که چه کسی در ترکیب ابتدایی قرار خواهد گرفت. اما من همیشه خودم را آماده نگه می دارم، حتی اگر بازی نکنم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 1,031
  • بازدید کلی : 20,122