loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 49 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

اریک آبیدال

اریک آبیدال بازیکن فرانسوی سابق بارسلونا که امسال در المپیاکوس یونان توپ خواهد زد در یک کنفرانس خبری بار دیگر به صحبت از تیم سابق خود پرداخت .

وی گفت : " مطمئنم که تغییرات رخ داده در بارسلونا نهایتا به نفع این تیم تمام خواهد شد. بخصوص از آمدن جرمی متئو خوشحال شدم. بارسلونای جدید،تیم موفقی خواهد بود "

آبیدال که همچون خامس و فالکائو در این فصل موناکو را ترک کرده است افزود : "می خواستم در موناکو بمانم اما مربی جدید تیم، آقای ژاردیم روی من حساب نمی کرد.به همین خاطر بود که به المپیاکوس آمدم.با این وجود، مطمئنم که موناکو امسال هم تیم خوبی در لو شامپیونه خواهد بود."

آبیدال در مورد عدم دعوت به تیم ملی فرانسه گفت : " از ابتدای دوران فوتبالم به سختی تلاش کردم تا به تیم ملی برسم و همینطور هم شد. پیش از اعلام رسمی بازیکنان تیم ملی برای جام جهانی برزیل، دشام با من تماس گرفت و به من اطلاع داد که در لیست او جایی ندارم. این مساله برای من بسیار سنگین بود اما آن را پذیرفتم "

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 1,016
  • بازدید کلی : 20,107