loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 51 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

لوئیس انریکه

شب گذشته، بارسلونا با شکست دادن لئون مکزیک، موفق شد قهرمان جام خوان گامپر شود. نکته شایان توجه این بازی، اولین حضور لوییز سوارز با پیراهن بارسلونا در میادین بود.

رئال مادرید، رقیب دیرینه بارسا در نقل و انتقالات بسیار خوب کار کرده و تا به اینجا، 3 ستاره جام جهانی یعنی تونی کروس، خامس رودریگس و کیلور ناواس را در اختیار گرفته است. انریکه عنوان کرد که ترسی از خرید‌های رئال ندارد و باید تنها به خودشان نگاه کنند.

او درباره بازی شب گذشته گفت: "بازی خوبی بود و چنین بازی‌هایی می‌تواند ما را برای یک فصل خوب آماده کند. ترکیب را بر مبنای بازیکنانی که خریده بودیم چیدم. وظیفه من به عنوان مربی این است که بهترین سیستم‌ را برای بازیکنان در نظر بگیرم. کیفیت فردی بازیکنانم بالاست و من می‌خواستم این را در زمین نشان دهم. بسیار خوب توپ را به گردش در می‌آوردیم و بازی کاملا برتری را به نمایش بگذاریم. ما در روزهای گذشته تمرینات بدنسازی سختی را پشت سر گذاشتیم. خیلی خوب بود اگر لیگ اسپانیا دو ماه دیگر شروع می‌شد. با چندین بازیکن جدیدی که به خدمت گرفتیم توانستیم به هماهنگی خوبی در این زمان کم برسیم و باعث شدیم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ از بازی ما لذت ببرند.

لوئیس انریکه سپس راجع به خرید‌های رئال مادرید گفت: "بهتر است که به خودمان نگاه کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداشته باشیم ولی باید بگویم که رئال مادرید بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و این انگیزه ما را برای این فصل بالا می‌برد. برای من تنها خوشحالی هواداران مهم است که آن را دیدیم. هیچ فشاری روی بازیکنان من نیست. باید در همه بازی‌هایمان به همین شکل بازی کنیم.

همکاری مسی و نیمار در بازی برابر لیون خوب بود. آنها بار دیگر کیفیت بالای بازی خود را نشان دادند. البته از بازیکنان جوان تیمم راضی هستم که این فصل به تیم اضافه شده‌اند. بازیکنانی مثل ساندرو و منیر الحدادی این فصل به ترکیب تیم ما اضافه شده‌اند و در بازی برابر لیون نیز نشان دادند که هماهنگی خوبی با دیگر بازیکنان دارند. بستگی به عملکرد خودشان دارد که آنها در ترکیب اصلی باشند یا نه. من تا اینجا از عملکرد این بازیکن جوان راضی‌ام. بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که از نیمکتم و چهره‌های جوانی که در اختیار دارم راضی هستم. آنها تشنه بازی کردن هستند و من را خوشحال می‌کنند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 1,056
  • بازدید کلی : 20,147