loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 46 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)
 
 

لوییز سوارز

 

به گزارش ورزش 11، لوییز سوارز، مهاجم بارسلونا عنوان کرد که بازی نکردن برایش بسیار سخت است. سوارز در جام جهانی در جریان دیدار اروگوئه-ایتالیا، جورجیو کیه‌لینی، مدافع ایتالیا را گاز گرفت و با 4 ماه محرومیت از سوی فیفا روبرو شد.در تابستان او از لیورپول به بارسلونا پیوست و حالا عنوان کرد که باید در تمام دقایق بازی، مراقب رفتارش باشد.

او گفت: " من به این سبک زندگی کردن در انگلیس عادن کرده‌‌ام. به این فشاری که رویم است و توجه رسانه ای که به من می‌شود. حالا با حضور در بهترین تیم جهان، باید بیشتر به آن عادت کنم. چشم های بیشتری نسبت به گذشته روی من خواهد بود. بعد از تمام اتفاقاتی که رخ داد، باید مسئولیت پذیر و باهوش باشم."

سوارز ادامه داد: " واقعایت این است که بازی نکردن برایم سخت است. بازی‌های زیادی را محروم بودم . هر کاری از خارج زمین انجام می‌دادم. صحبت می‌کردم و فریاد می‌زدم و این تنها کاریست که می‌توانم انجام دهم. باید محرومیت را قبول کرد."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 1,076
  • بازدید کلی : 20,167