loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 45 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)
 

توماس ورمائلن

 

توماس ورمائلن در اولین صحبت های خود به عنوان بازیکن جدید بارسلونا گفت:" برای بازی با بارسا و تمرین کردن با بهترین بازیکنان دنیا هیجان زده ام. حضور در بارسا یک رویاست.

هر بازیکنی دوست دارد در بارسا بازی کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم."

وی در مورد مصدومیت های طولانی مدت خود اظهار داشت:" سال گذشته برای من خیلی مشکل بود اما امیدوارم که با حضور در بارسا از نظر بدنی توانمند تر شوم."

مدافع بلژیکی در مورد انتخاب بارسا گفت:" سبک بازی آرسنال و بارسا مشابه همدیگر است. این یک تصادف نیست که بازیکنان زیادی بین دو تیم مبادله شده اند. امیدوارم که تا پایان قراردادم در بارسا بمانم. همه تلاش خود را در این تیم انجام خواهم داد. فکر می کنم که به سادگی هماهنگ خواهم شد. من با سبک تیکی تاکا غریبه نیستم و با آن در آژاکس آشنا شده ام."

وی در مورد پست ایده آل خود اظهار داشت:" ترجیح می دهم که همچون ارسنال و تیم ملی بلژیک در پست دفاع میانی بازی کنم."

ورمائلن در مورد رد کردن پیشنهادات دیگر خود مثل پیشنهاد منچستر و انتخاب بارسا گفت :"این تصمیم خیلی آسان بود. به یکی از بهترین باشگاه های دنیا ملحق شدم."

وی در مورد لوئیز سوارز، هم تیمی جدید خود گفت:" بازیکن و شخصتی بی نظیری است. با او در آژاکس هم تیمی بودم و شخصیت بسیار توانمندی دارد."

کاپیتان سابق آرسنال در مورد چالش حضور در بارسا گفت :" کاملا آماده هستم. این یک چالش برای من است و می خواهم بهترین عملکردم را ارائه بدهم به صورت تلفنی با لوئیز انریکه صحبت کردم. مسلما مطمئن نیستم که در چنین باشگاه بزرگی می توانم در ترکیب قرار گیرم یا خیر اما تلاش می کنم که ارزشهای خود را نشان دهم."
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 1,416
  • بازدید کلی : 20,507