loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 66 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

ایوان راکیتیچ

 

ایوان راکیتیچ میگوید که رفتارها باید دروازه بان بارسلونا کلودیو براوو ملایمانه تر باشد.

کلودیو براوو این ملی پوش شیلیایی بارسلونا در جریان بازی راه راه پوشان کاتالونیا در برابر ناپولی با اشتباه خود باعث شد تا تک گل ناپولی به ثمر برسد و بارسلونا در این بازی شکست بخورد. راکیتیچ نیز در این باره گفت:"این اتفاق ممکن است در هر زمانی و برای هر شخصی رخ دهد و رخ دادن این موضوع باعث کم شدن اعتماد ما به او نشده است. بنابراین لازم نیست او را بخاطر یک اشتباه بکشیم. او دروازه بان خوبی است و بازی خوبی را پشت سر گذاشت."

راکیتیچ نیز نتوانست در بازی اول خود برای بارسلونا آن چنان که باید بدرخشد. وی چندی پیش با مبلغ 20 میلیون پوند از سویا به بارسلونا منتقل شد. وی در رابطه با عملکرد خود نیز گفت:"من احساس می کنم که روز به روز بهتر می شوم و بیشتر با هم تیمی هایم آمیخته می شوم. من خوشحالم و می خواهم به رشد کردنم در این باشگاه ادامه دهم. ما همیشه می خواهیم پیروز شویم. من باور دارم که ما موقعیت های زیادی را خلق کردیم و این موضوع به افزایش اعتمادبه نفس ما کمک می کند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 377
  • بازدید سال : 1,341
  • بازدید کلی : 20,432