loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 51 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

 

لوییز سوارز

 

لوییز سوارز در آخرین مصاحبه خود بار دیگر بر این مساله تاکید کرد که وقتی پیشنهاد بارسلونا را دریافت کرد به پیشنهاد باشگاه های دیگر حتی فکر هم نکرده و از کودکی رویای بازی برای این تیم را در سر داشت.

وی در گفتگویی مستقیم با هواداران گفت : " وقتی از تماس بارسا مطلع شدم و فهمیدم که آنها مرا می خواهند درنگ نکردم چرا که بارسا همیشه تیم رویایی من بود. همیشه دوست داشتم برای این تیم بازی کنم و بلافاصله پیشنهادات دیگرم را رد کردم."

وی ادامه داد : " پس از سال ها حضور در اروپا و بازی برای آژاکس و لیورپول، از لحاظ حرفه ای به دوران بلوغ خودم رسیده ام و زمانش رسیده بود که برای بهترین باشگاه دنیا بازی کنم.

می خواهم با بارسا قهرمانی های زیادی را تجربه کنم. قهرمانی های که پیش از این در تلویزیون تماشایشان کرده بودم. حالا وقتش رسیده که عملا با این تیم قهرمانی در جام های مختلف را تجربه کنم.همیشه از دیدن بازی های بارسا و بازیکنانی که هم اکنون هم تیمی هایم هستند؛لذت می بردم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 340
  • بازدید سال : 1,304
  • بازدید کلی : 20,395