loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 32 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

 

لوئیس انریکه

تیم فوتبال بارسلونا در هفته دوم لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر مقابل ویارئال به برتری  رسید و در صدول جدول قرار گرفت.

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در پایان بازی گفت:  از زمانی که روی نیمکت بارسا نشسته ام هر آنچه را که دیده‌ام برایم رضایت‌بخش بوده و  من از حضورم در نیوکمپ رضایت کامل دارم.

وی ادامه داد:  تا الان همه چیز برای من و بارسا خوب پیش رفته، اما برای پیشرفت راه طولانی مانده و هنوز زمان داریم تا بیشتر پیشرفت کنیم.

انریکه تاکید کرد:  این بازیکنانی که من دارم، می خواهند دوباره به گذشته برگردند و افتخارات قبلی را تکرار کنند.همه را دعوت می کنم که با خوش‌بینی به این بارسا نگاه کنند. ما نشان دادیم که این هم می تواند خوب باشد و هم در لحظاتی رنج بکشد.

کاپیتان سابق بارسلونا خاطر نشان کرد: مقابل ویارئال هم چنین شرایطی داشتیم چون برای دقایقی از بازی لذت بردیو م و لحظاتی هم بود که رنج کشیدیم و در پایان پیروز شدیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 338
  • بازدید سال : 1,302
  • بازدید کلی : 20,393