loading...
وب تخصصی هواداران بارسلونا
لبران جیمز بازدید : 34 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

لیونل مسی

ستاره آرژانتینی در 12 سالگی به بارسلونا پیوست و از سال 2004 برای تیم اول باشگاه بازی می کند. بسیاری او را نماد مدرسه فوتبال بارسلونا می دانند و او تایید کرد که لا ماسیا نه تنها روی بازی اش، بلکه روی رفتارش نیز تاثیرگذار بود.

لیونل مسی به مارکا گفت:" من به عنوان یک کودک به بارسا آمدم و در اینجا رشد کردم. آنچه من در بارسا یاد گرفتم، شخصیت من را شکل داد. من به دلیل مسائل اداری، نمی توانستم برای 6 ماه بازی کنم و بلافاصله در اولین بازی ام، مصدوم شدم. دوران سختی بود. بعد از اولن جلسه تمرینی، خجالت می کشیدم که همراه بقیه بازیکنان به رختکن بروم."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وب تخصصی هواداران بارسلونا بروزترین وب هواداران بارسلونا در خدمت شماست.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از خریدهای این فصل بارسا راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 460
  • بازدید سال : 1,424
  • بازدید کلی : 20,515